Annons:
Etikettsajtinfo
Läst 1454 ggr
[ErikP]1
7/17/13, 4:36 PM

Presentations Tråd!

Det vore roligt om alla medlemmar ville presentera sig själva lite närmare i denna tråd!

Att lära känna varandra lite bättre och veta vem man skriver med bidrar till ett trevligare forum.

Välkomna att skriva några rader! Skrattande

Annons:
IdaStranne
8/12/13, 11:42 AM
#1

Hej! Ida är mitt namn och jag är 17 år. Jag bor strax utanför Göteborg med min familj och är stolt husdjursägare till min Chihuahua 1 år, och mina sköldpaddor 7 & 11 år. Sen har jag även en del fiskar. 
Jag har dansat i 7 år och håller på med hundträning och fotografering nu!
Jag läser Djursjukvård på gymnasiet under en 4 års period och storm trivs med det. Hoppas jag kommer trivas lika bra här inne =)

Kram

MVH en djur o kramgalen Ida Galen
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv

Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua

Emo
8/12/13, 12:04 PM
#2

Mitt namn är Emo.
Jag är ensam i Sverige om att ha det namnet som tilltalsnamn (såvida det inte tillkommit någon med det namnet under senare tid). Det kommer från släkten i USA, där det även används av fler, men då med "rätt" stavning Amo.
Min mor hade bara hört namnet och inte sett det i skrift, men det blev väl bra för så fick det rätt uttal här Glad
Jag såg denna sajt och blev intresserad. Det ska bli spännande att se vad som händer här.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Ljuskristallen
8/12/13, 1:10 PM
#3

Hej på er !

Mig brukar man se mest på dom andliga sajterna men så hittade jag in hit och tycker det här är en kanon bra sajt id'e och nu medarbetar jag med Erik viket känns kul.

Har vart med på i fokus sen 2008 men bytt nick, medarbetat och vart Sajtvärd för några forum genom åren.

En riktig kattmamma som älskar djur,har fyra underbara katter just nu och bor på en härlig gård.

Intressen är många men resa ligger nog näst högst på listan efter djur och jag åker iväg ofta bara så där när jag får ett infall.

Inte mycket att säga om mig en ganska ointressant  dammig tant 😃

Det ska bli roligt att lära känna er alla, en del har jag sett förr men också lite nya som jag inte mött ännu.

Frida B
8/12/13, 1:36 PM
#4

Hej! Kul med en presentationstråd!

Jag brukar hålla till på de olika djursajterna, då det är mitt största intresse i livet. Stolt ägare till två småsvin (marsvin) och en ganska speciell hamster, och ett gäng fiskar :)

Är 17 år om 16 dagar, och går i samma skola som #1. Börjar andra ring om… Ska vi se, 11 dagar. Planerar att bli veterinär, då det är (och har alltid varit) mitt drömyrke. 

Jag har många motton, men ett av de jag följer är "om du ändå ska tänka, tänk stort". :)

Tyckte det var en riktigt bra ide med bortskänkes.ifokus, och är stolt Medarbetare på denna sajten.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

michanna
8/13/13, 7:54 AM
#5

Hej..

Anna Heter jag .. Bor i Enköping  som ligger mellan västerås och stockholm. 

Är hela 36 år.  Har tre barn  i åldrarna 8-13 år.

Tycker denna är helt underbar ide att skänka bort saker i stället för att hamna på tippen.

Har en liten hund. Hero som är en Jack Russell.

[daytona]
8/13/13, 2:30 PM
#6

Marie heter jag o är någonstans 40+. Bor i söderhamn. Har en massa hästar och hundar…och kör dragracing på hobbynivå. :)
Jag blev jätteglad när jag upptäckte att den här sajten hade startat. Nu kan man bli av med lite grejer o kanske hitta ngt kul!

Annons:
Afturelding
8/13/13, 9:34 PM
#7

Jag heter Rebecca och bor i Gävleborg med min man och våra två katter :) Jag är intresserad av antikviteter, konst, textilhantverk, djur, litteratur och en hel drös andra saker. Jag försöker leva hållbart, och syr alla mina kläder själv av second hand tyger (nåja, oftast i alla fall). Jag ser möjligheter i sådant som andra kastar bort, och jag ser fram emot den dag jag hittar något som någon vill skänka bort här 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[RedHood]
8/13/13, 9:56 PM
#8

Hej alla!
Mitt namn är Johanna och jag bor i Varberg, Halland, med min mor och min sambo. Jag är 18 och går Media, Fotografi på Ljud och Bildskolan. Börjar snart mitt sista år och sen planerar jag att plugga till djurvårdare.
Hemma har vi en guldhamster, Mewtwo, och två gerbiler, Athena och Aurora.
Jag har planer på att gå genom mitt och sambons rum och se vad vi kan skänka bort 👍

[MikeW]
8/14/13, 12:03 AM
#9

Hej!
Jag heter Mikael (eller Mike), jag bor i borås med min mamma och store bror, jag är 16 år och ska börja nu på gymnasiet och ska börja på barn & fritids programmet!

Jag älskar att måla/rita/teckna och hålla på med kreativa saker. Jag har tre husdjur, två fåglar och en liten hund :)

Jag är homosexuell och singel ;)
Jag har två syskon, en storasyster och en storebror.. Jag är minst, Yay! =D
Jag är även vegetarian och har varit det sen början av januari :)

Jag är oftast en väldigt snäll person som går min väg för att hjälpa andra.
Men jag har DID (Dissociativ Identitetsstörning). Jag har tre personligheter. Eller tre alter egon.
Tror jag iaf. Jag har nästan full kontroll över mina personligheter dock.
Så det är inget stort problem.
Dom flesta som har DID har fått det pga någon trauma dom har upplevt i sin barndom. Jag har inte direkt gjort det. Men jag har levt ett konstigt liv vilket har gjort att min personlighet har delat sig typ.
Jag kan om jag vill ta bort dom, och är inte direkt som alla andra DID personer. Jag kan ta bort dom, men vill inte. Mitt liv blir enklare om dom är där.

För att göra det lättare för mig att beskriva dom så har jag även gett dom namn.
Min första personlighet är jag, Mikael.
Min andra personlighet är Alva.
Min tredje personlighet är Eiji.

Tänker inte prata om dom här för det kommer bli för långt men ifall någon vill veta mer så skicka ett pm :P

Upp till toppen
Annons: