Annons:
Etikettsajtinfo
Läst 1531 ggr
[ErikP]1
2013-11-19 16:06

Ang. Förstasidan

Hejsan! Det kan vara så att en del av er har märkt att när man trycker på en av sina favoritsajter så kommer man inte till förstasidan! Istället kommer man till det senaste inlägget/artikeln. Detta är en sak som iFokus-killarna har lagt till. Nu är det så att jag undrar om ni vill att jag låter det vara kvar eller tar bort det. Om jag tar bort det så kommer ni till första sida som vanligt! Om jag låter det stå kvar så kommer ni alltid in på senaste inlägget/artikel när ni klickar in på sajten. Nu låter jag er bestämma för att alla ska känna sig bekväma på sajten och inte ska störas pga detta! Vill ni ha kvar eller ta bort? PS. Om ni inte har märkt det så kan ni prova att trycka på en favorit sajt.

Annons:
OlleA
2013-11-19 20:55
#1

Jag tycker att frågan känns lite otydligt ställd. Ha kvar ändringen eller ha kvar första sidan först?

Min åsikt är att första sidan självklart ska vara det första man kommer till på sajten. Det säger sig väl nästan själv? Senaste inläggen kanske inte alls intresserar många, då är säkert information om artiklar mm varvat med lite fina bilder betydligt mer lockande.

Olle

[ErikP]1
2013-11-20 15:16
#2

Låser denna tråd då majoriteten har sagt sitt! Att ni skickad till den senaste tråden/artikel tar jag bort och har det vanliga. Så nu kommer ni till första sidan :)

Upp till toppen
Annons: