Annons:
Etikettbra-att-veta
Läst 3104 ggr
OlleA
10/3/14, 9:11 AM

Vem håller i trådarna?

Kanske en känslig fråga, men jag hoppas att ingen tar illa upp. Jag undrar om det finns någon som håller i trådarna för den här sajten? Det känns väldigt länge sedan det hände något. Resultatet av "Månadens bild april" är första nyhet på framsidan och senare tävlingar tycks ha runnit ut i sanden. I en månad har en djurannons legat uppe utan att någon har reagerat - om jag inte minns fel bestämdes det i vintras att vi inte fick skänka bort djur här. En sajt där man kan skänka bort sådant man har över, och söka sådant som andra kanske har, tycker jag är en utmärkt idé så det skulle vara tråkigt om det rann ut i sanden alltihop. Jag har varken tid eller lust att ta över ansvaret själv, men skulle gärna se att det blev lite mer liv med t ex någon rolig tävling.

Olle

Annons:
thea_thea
10/3/14, 9:52 AM
#1

Håller med! En annons har varit här sen i somras och är sedan länge bortskänkt! Jag skulle kunna hjälpa till om det behövs.

Lilolizeit
10/9/14, 3:18 PM
#2

Jag tycker också om det här sidan, det är en bra idé, men man glömmer tyvärr bort den lite, då det är så lite aktivitet.

Ser inte ut som att sajtvärden varit inloggad sen 2014-08-26..

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

thea_thea
5/11/15, 8:43 PM
#3

En annons har legat ute ett år och är bortskänkt. Tråden är fortfarande kvar…

Frida B
5/11/15, 10:29 PM
#4

Tips: länka till trådar som ej är tillåtna här, så kanske det händer någonting. Har själv varit Medarbetare här men alla togs bort av någon anledning, sedan hände ingenting mer… Har inte tid att ta tag i sajten då jag har en egen sajt att driva, hoppas någon annan tar tag i det.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

annia1
5/12/15, 4:32 AM
#5

Det finns en tråd utlagd sen förut om att det sökes ny värd till sajten på grund av inaktivitet.
Värden har inte varit inloggad sen i mars och medarbetaren har inte varit inloggad sen i april. Så att lägga ut otillåtet lär inte ändra på nåt.

Så om nån vill ta över sajten så skicka ett mail till den adress som står i den länkade tråden.

.

Frida B
5/12/15, 8:49 AM
#6

Jg tänkte mer för att vara schysst för den kommande sajtvärden.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
thea_thea
5/16/15, 8:32 PM
#7

Som ni kanske har märkt är det rensat lite här och där. Det är jag som gjort det eftersom jag är en ny Medarbetare för denna sidan! Om någon vill ha hjälp eller fråga något är det bara att pma. Om ni har förslag på ändringar så säg det!

Ulla
5/18/15, 9:53 PM
#8

Om du är ny Medarbetare, betyder det att värden varit inne och "utnämnt" dig till det? Undrar bara för att veta om värden är aktiv igen.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Frida B
5/18/15, 9:56 PM
#9

#8 kan vara iFokus killarna som gjort det.

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

thea_thea
5/19/15, 9:21 AM
#10

Det var ifokuskillarna som gjorde det, jag har inte fått någon kontakt med värd eller Medarbetare tyvärr.

Lilolizeit
9/5/15, 8:08 PM
#11

Som en liten uppdatering så kan jag nämna att jag också är här som Medarbetare nu. Sajtvärd saknas ännu.

Jag och Thea_thea har fixat lite bland kategorierna och försökt göra det enklare. Kom gärna med förslag vad som kan förbättras och lägg gärna ut lite annonser. :)

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

thea_thea
5/15/16, 10:06 PM
#12

Tycker du det har blivit bättre nu TS? Hoppas det i alla fall :D

OlleA
5/16/16, 7:49 AM
#13

Mycket bättre! Jättebra med förbättringarna och en tråd som hälsar välkommen och presenterar er som står bakom sajten nu. 🙂

Olle

Annons:
thea_thea
5/16/16, 9:58 AM
#14

#13 Härligt att höra!

love-child
2/23/17, 6:14 PM
#15

Kul att sajten finns. Bra jobbat!

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Upp till toppen
Annons: