Annons:
Etikettallmän-prat
Läst 1370 ggr
thea_thea
3/4/16, 7:45 AM

Bästa du fått

Vad är det bästa du har fått skänkt till dig?

Annons:
lollynonna
3/4/16, 9:58 AM
#1

Skjuts och passning av gerbiler!

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Maleficum
3/4/16, 1:00 PM
#2

Min första kanin jag fick av mina kusiner för han var överaggressiv och de inte våga hålla på med honom. Ville aldrig ha kanin innan så han är anledningen till att jag har min helt underbara blinda skuttande ullboll jag har nu och mina tidigare ulltussar till kaniner.

Sen finns det ju såklart massor av fler saker men det var det första som dök upp.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

VildaVittra
3/4/16, 2:32 PM
#3

Om man bortser från ett gäng hundar, katter och sköldisar, så skulle det nog vara min jugendbokhylla, den är jag fortfarande lyrisk över. 

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Forest]
3/7/16, 1:24 PM
#4

Förutom katter,kaniner, 8 hönor och tre hästar så får det vara i sakväg är en mindre kyrkobänk med ryggstöd. Den har fått flyttat till en syster 😃

3 Förstår dig helt jätte fin möbel 😍

Annielle
3/13/16, 11:22 AM
#5

# Oj har du till och med fått tre hästar!?det var inte illa! 👍

Wow!

Var dig själv, det finns redan så många andra.

[Forest]
3/13/16, 11:53 AM
#6

5 haha, ja men dom hade sina egenheter😉

Annons:
Elsaharr
3/14/16, 11:35 PM
#7

Min fina kanin som dom inte ville vara för att han var skygg, vild och elak. Han vara bara rädd. Nu är han världens finaste och modigaste kanin som aldrig skulle göra någon illa.

Zingo ;D

AkaiTsuki
3/15/16, 8:52 PM
#8

TV , fotölj, köksstolar och en säng :)

Det var ju inte nytt men det är vad som gör min lägenhet. Allt är inte från samma person men ändå så jävla tacksam för de saker jag fått 😍

//Joanna

[Forest]
3/20/16, 8:08 PM
#9

8 Det är nytt för dig :) Jag tycker folk kastar så mycket det är bättre att saker får nya hem än att dom hamnar på tippen.  Jag kunde inte låta bli en fin gammal kista som var på tippen den tog vi snabbt in i bilen, även en donna fick följa med oss hem :P Båda hela och fina donnan/skulptur står i vårat ena  storarumsfönster samma som denna http://www.tradera.com/item/2023/245316606/aldre-vit-skulptur-figurin-staty-60cm-naken-kvinna-var-

[dvärgkaniner]1
4/5/16, 4:39 PM
#10

Det bästa jag har fått är Terrarium och djur :)

thea_thea
5/15/16, 10:01 PM
#11

Tror det bästa jag har fått är en tv som jag hittade i en facebookgrupp!

Upp till toppen
Annons: