Annons:
Etikettallmän-prat
Läst 1877 ggr
Ljuskristallen
8/13/13, 5:09 PM

Fått napp ännu ?

Lite nyfiket följer jag trådarna och ser om nåt kan passa för mig och sajten är ju väldigt ny men en nyfiken undrar lite försynt om nån av er fått napp på antingen Bortskänkes eller Sökes ? ibland kan det ju ske via pm så varken vi i admin eller medlemmar vet något alls och det vore hur roligt som helst om några fått tag på det dom gärna vill ha.

Vill ni inte svara i tråden är det helt okey så jag gör frågan som en undersökning för den som kanske vill vara anonym 🙂

Annons:
Ljuskristallen
8/13/13, 5:10 PM
#1

Nope jag har inte funnit något för mig ännu och med datorstrul får jag inte in bilder just men det kommer för oj på den här går'n finns prylar kan jag lova 😃

[MikeW]
8/13/13, 5:16 PM
#2

Nej inte än :P
Hittade en sak som intresserade mig som jag ville ha men jag skulle inte kunna hämta den eller så, så det var ingen ide :P

Ljuskristallen
8/13/13, 7:20 PM
#3

Känner igen mig Mike, för långt och för tungt att bära hem för avståndet är en sissodär 30 mil 😉 😃

Men någon har fått lyckträff syns i statistiken , yes och lycka till till Dig 😎 vi hoppas på flera som finner vad dom söker, Härligt  😎

VildaVittra
8/13/13, 10:13 PM
#4

Jag lade ut sajtens första annons och det var också den som gick först några minuter senare, en glassboll där man skakar fram glass.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Ljuskristallen
8/17/13, 9:39 AM
#5

Ber om ursäkt VildaVittra har glömt svara i den här tråden,man ska visst svara bums man läser annars är det lätt hänt man glömmer skriva,hela fyra dagar har det gått också ☺️

Men du vad kul, första annonsen och prylen som gick först. Grattis till Dig 😎

AkaiTsuki
8/17/13, 10:44 AM
#6

Nepp men ifall några saker skulle vart närmare, skulle det vart nappat på 🙂

//Joanna

Annons:
Frida B
9/29/13, 7:48 PM
#7

Puttar upp den här, skulle vara kul att se :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

LenaR
10/6/13, 2:43 PM
#8

Tror jag lyckas skänka det jag annonserade ut, fick napp på det jag sökte. Så det ser ut som 100% succé så här långt! 😃


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

[ErikP]1
10/7/13, 10:23 AM
#9

#8 Vad bra!

Hanna
10/7/13, 10:51 AM
#10

Inte lagt ut något och inte sökt jättenoga. Men kommer det något utav intresse i rätt område så. 🙂

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

panini
10/7/13, 1:42 PM
#11

Tyvärr inte :(

Upp till toppen
Annons: