Allmän Prat

Bästa du fått

2016-03-04 07:45 #0 av: thea_thea

Vad är det bästa du har fått skänkt till dig?

Anmäl
2016-03-04 09:58 #1 av: lollynonna

Skjuts och passning av gerbiler! 

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Anmäl
2016-03-04 13:00 #2 av: Maleficum

Min första kanin jag fick av mina kusiner för han var överaggressiv och de inte våga hålla på med honom. Ville aldrig ha kanin innan så han är anledningen till att jag har min helt underbara blinda skuttande ullboll jag har nu och mina tidigare ulltussar till kaniner.

Sen finns det ju såklart massor av fler saker men det var det första som dök upp.

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2016-03-04 14:32 #3 av: VildaVittra

Om man bortser från ett gäng hundar, katter och sköldisar, så skulle det nog vara min jugendbokhylla, den är jag fortfarande lyrisk över. 

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2016-03-07 13:24 #4 av: Forest

Förutom katter,kaniner, 8 hönor och tre hästar så får det vara i sakväg är en mindre kyrkobänk med ryggstöd. Den har fått flyttat till en syster Skrattar

3 Förstår dig helt jätte fin möbel Kär

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2016-03-13 11:22 #5 av: Annielle

# Oj har du till och med fått tre hästar!?det var inte illa! Tummen upp

Wow!

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Anmäl
2016-03-13 11:53 #6 av: Forest

5 haha, ja men dom hade sina egenheterSkämtar 

Anmäl
2016-03-14 23:35 #7 av: Elsaharr

Min fina kanin som dom inte ville vara för att han var skygg, vild och elak. Han vara bara rädd. Nu är han världens finaste och modigaste kanin som aldrig skulle göra någon illa.

Zingo ;D
Anmäl
2016-03-15 20:52 #8 av: AkaiTsuki

TV , fotölj, köksstolar och en säng :)

Det var ju inte nytt men det är vad som gör min lägenhet. Allt är inte från samma person men ändå så jävla tacksam för de saker jag fått Kär

//Joanna

Anmäl
2016-03-20 20:08 #9 av: Forest

8 Det är nytt för dig :) Jag tycker folk kastar så mycket det är bättre att saker får nya hem än att dom hamnar på tippen.  Jag kunde inte låta bli en fin gammal kista som var på tippen den tog vi snabbt in i bilen, även en donna fick följa med oss hem :P Båda hela och fina donnan/skulptur står i vårat ena  storarumsfönster samma som denna http://www.tradera.com/item/2023/245316606/aldre-vit-skulptur-figurin-staty-60cm-naken-kvinna-var-

Anmäl
2016-04-05 16:39 #10 av: [dvärgkaniner]1

Det bästa jag har fått är Terrarium och djur :) 

HjärtaMed vänliga hälsningar från, Dvärgkaniner Hjärta

Medarbetare på Gerbiler Ifokus, Bortskänkes Ifokus, Humor Ifokus 
och Rysk Vintervit Ifokus. 

Fototävling på Rysk Vintervit just nu.

Besök gärna min hemsida
SolTrollskogens GerbiluppfödningSol 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.